söndag 29 mars 2009

Strykbräda visa dig!


Som obotlig tidsoptimist så trodde jag att jag skulle hinna sy upp mina nyvävda gardiner i salsfönstret hemma. likaså borde jag hinna fålla de mattor som jag vävde i Vik i höstas innan jag började jobba i Vilhelmina. Men ack så fort en helg går, nu återstår en middag med make, dotter, måg och några av barnbarnen innan helgen är slut och arbetsveckan börjar igen.




As incurable timeoptimist so I thought I would catch sy up my newweaving curtains in salsfönstret home. likewise, I should catch fold the carpets as I wove in Vik before I started working in Vilhelmina. But oh so continues a weekend now remains a dinner with husband, daughter, son-in-law and some of the grandchildren before the weekend is over and the working week starts .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar