söndag 14 juni 2009

Ny arbetsvecka i Vilhelmina!


Ja så har man rattat Volvon de 26 milen jag har till min arbetsplats och veckopendlar kyffe. En blöt färd blev det, men regnet minskade ju högre jag kom upp i landet. Jag har en tuff uppgift i morgon då jag ska försöka få ihop ett schema där jag vet redan nu att det fattas folk till. Det blir morgondagens bekymmer efter jag varit med Karin på inskolning. och jag har haft telefontiden klar så ska vi på handledning. Känn på ordet. Det är en lyx som vi får ventilera våra bekymmer som chefer. En avkopppling som väger upp bekymren på jobbet är skapandet som ger frid och spänning för själen. Den är spännande gardinväven somjag väver in tygbitar i. Det blir spännande att se när dom hänger på plats i relaxdelen i bastun som är under uppförande i fjällparadiset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar