söndag 25 oktober 2009

Det ekar!


Det ekar tomt i min pyttelägenhet nu när det mesta är på väg söderut. En trevlig helg som avslutades med en god middag hos min syster med familj som denna vecka är i stugan i Dikanäs. Det känns tomt efter att ha umgåtts med mina härliga släktingar.
Nu är det bara en arbetsvecka och 2 dagar kvar att jobba här. Det har varit ett jätteroligt år, men det känns bra att göra något annat nu.
I morgon har jag handledning för sista gången, och vilken lyx det är att ha sådana förmåner. Det är ju ibland svåra situationer med ca 60 personer att chefa över. Allt går ju inte precis på räls i den här branschen, men allt har hittills gått bra. Man är ju inte älskad av alla och det är sånt man får ta. Vad jag lärt mig under detta år är att se till att det alltid finns inskolad vikarier i grupperna och sedan vara rättvis och inte ge fördelar till vissa personer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar