tisdag 29 december 2009

Årets händelser i listformat!


  • Årets långsammaste - Städning och uppsatsskrivande

  • Årets ondaste - Den man som mördade min släktings dotter i Canada

  • Årets bästa - Att barnen har jobb och klarar sig själva

  • årets tjatigaste - Jag själv när jag måste göra något annat än det som är roligt

  • Årets finaste - Mina nära och kära och goda vänner som förgyller mitt liv

  • årets sorgligaste - de som lämnat oss under året

  • Årets kärligfullaste - Maken så klart!

  • Året sorgligaste - Att se människor och djur lida

  • årets vackraste - Vyn över fjäll och hav

  • Årets bok - Lagboken som gett mig underbara kunskaper och som kan vara tyngd vid varp-pådraging

  • Årets TV-Nyheter i bästa fall

  • Årets pryl - Vävstolarna

  • Året musikbesatthet -Psalmer om och om igen

  • Årets tidning - Tidningen Land med bonddel

  • Årets accesoarer - Torrt risigt hår, blå under ögonen och en för rund bak

  • Årets bästa beslut - Att ta en examen i Rättsvetenskap

  • Årets vill ha - Friköpt siktyta på Malmön

  • Årets känsla - att livet är härligt och oförutsägbart

Skickar vidare till min kära kusin Elisabet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar