söndag 14 mars 2010

Plumpresultat!


Gårdagskvällen avslutades med ett parti plump. Av resultatet så blev bloggmadamen en stolt vinnare.
Gästerna har åkt, vi har lämnat stugan och jag hoppade av i farten i Vilhelmina där jag jobbar. Det har varit härliga dagar, då vi ätit lunchen ute i några dagar. kvällarna har tillbringats gott sällskap med goda vänner där både god mat och goda drycker förtärts.
Maken upptäckte till sin förtret att han glömt sin ryggsäck med sitt enda jeanspar i stugan. Nu blir han tvingad att införskaffa ett nytt par under morgondagen.
Ensam i min veckopendlar lägenhet så har jag nyss löst en vävbok på tradera och funderar över om jag ska sitta i vävstolen ikväll eller ägna mig åt mina studier i arbetsrätt, och jag tror att vävstolen lockar mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar