lördag 19 juni 2010

En dimmig hemmahamn!


O så härligt att vara här trots att vädret inte är som det brukar, men jag tror att det kommer att skina upp frampå dagen. Idag ska det sys dynor och den mångsysslande maken ska vara elektriker.
Många gånger längtar jag tillbaka till den tid då barnen var små och vi flyttade ut hit när sommarlovet började och stannade här hela sommarlovet. Men tider förändras och våra insatser krävs på andra ställen också. Önskar därför tips på hur man kan klona sig.

1 kommentar:

  1. JA- havet - vi kommer från havet från allra första början... Jag förstår din längtan. Själv ska jag efter fjällgång i juli inta västerhavet en tid under augusti:)
    Tyvärr vet jag inte hur man klonar sig... har inte beghövt tänka i de banorna eftersom jag har en tvillingsyster:) Perfekt kloning.
    Inkan©

    SvaraRadera