torsdag 3 juni 2010

Hurra!!! nu är min maratontentamen inskickad!


Hurra! nu har jag gjort vad jag kunnat för att svara på frågorna och skickat iväg tentamenssvaren till vår lärare. En liten ovanlig kurs där all undervisning skett över nätet och som avslutades med en stor och mäktig tentamen som jag suttit med i en vecka. Jag måste erkänna att jag till och med drömt om olika rättsfall från arbetsdomstolen.
Nu ska jag försöka återgå till vardagen. I morgon ska böckerna lämnas tillbaka och i på eftermiddagen bär det iväg ut på Ön, där jag tillsammans med mina två döttrar ska skura in oss för en ny härlig sommar. Min sommar blir lite upphackad då jag börjar jobba i Vilhelmina, men just nu känns det bara helt underbart att ha gjort tentan.

1 kommentar:

  1. Hoppas tentan gick bra, hemtentor sägs vara 10 gånger värre än vanliga tentor. En sådan vacker bild, jag längtar norrut. Men om 3-4 veckor är jag i Västerbotten :-)
    Självklart får du länka, jag är bara smickrad.

    SvaraRadera