torsdag 17 juni 2010

Pluggbacken har fått nytt innehåll!


Min pluggback, den plastback som jag hade alla mina studieböcker i och som fick följa med överallt i hopp att jag skulle ägna mig åt mina studier i arbetsrätt har fått nytt innehåll. Det är den pågående tvålsnöretillverkningen som placerats i backen och bärs med ut och in och på resor till nån av stugorna.
Nu är det inte mycket kvar och jag tänker inte ta med mig något tvåljobb med mig ut till stugan på ön. Min förhoppning är att allt blir klart under morgondagen och då ska det firas, och aldrig mer kommer jag att göra några tvålsnören mera.
Ibland undrar jag varför jag alltid tänker så här "bara jag har gjort det här så blir det bättre". Men ständigt så fylls mitt livs innehål med nya saker, och jag fortsätter med ett likadant tankesätt. Är det någon som som känner igen sig?

2 kommentarer:

  1. Nja, inte jag då. Men jag ser ju att du bytt design på lilla bloggen! Tjusigt! Och kul med lite förändring. =)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Suck , det var väl jag som fick ärva detta oxå !
    Kram Lotha

    SvaraRadera