torsdag 8 juli 2010

Slut på kulturella evenemang!


Nu är det slut på kulturella evenemang för min del, som kan summeras i listformat.


  • Måndag, klassiskt musikkväll på folkan där kusinens dotter var huvudperson.

  • Tisdag, konsert i Tingshuset med musik från Lapplisa till Elvis.

  • Onsdag, lunchmusik på folkans utescen. Bio på kvällen då filmen kommisarie Späck gick.

  • Torsdag Föreställning "Mannen från malmberget" på folkans utescen.

Om jag ska säga vad jag tycker så var tisdagkväll och torsdagkvällen bäst, filmen var urusel, och resten var si så där. Nu återgår livet till det normala då det ska trampas och skyttlas på min fritid här i Vilhelmina. Igår kom maken med inslagsgarnet och idag kan jag mäta att jag vävt ca 60 cm av de 5 metrarna som behövs till draperierna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar