måndag 11 oktober 2010

Plugget i full gång!


Nu har jag kommit igång ordenligt med mitt plugg, då jag känner att jag måste få den kunskap och kompetensutveckling för att utvecklas arbetsmässigt och privat.
Jag har bestämt att jobba stenhårt med studierna ett tag och det är faktiskt riktigt givande när man kommer igång.
I kväll blev det bara studier och likadant ska det nästan bli imorgon. Jag tror att jag ska kanske skall besöka vävstugan och säga hej och sedan gå hem igen för fortsätta med det jag föresatt mig att göra.

Nu är det kanske bäst att ta en banan till middagen som jag glömde bort och sedan krypa till sängs då jag ska försöka vara tidigt på jobbet i morgon.

2 kommentarer:

  1. Nu är böckerna igenlämnade ....

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar, sen ska jag bara betala böterna.

    Kram från mamsen och du det var fina bilder från Rom.

    SvaraRadera