måndag 13 december 2010

En pluggvecka ska det bli!


Jag har bestämt att denna vecka ägna mig åt mina studier i Projektledning som jag inte lagt altför mycket energi på denna höst. Men har man tagit xxxx i båten får man ro han i land som ordspråket säger.
Jag undrar ibland varför jag får dessa ständiga studieåterfall och sedan ångrar mig när det börjar dra ihop sig till examination,
Tentorna är klara och denna veckas inlämningsuppgift ska bara finslipas lite till innan jag skickar in den för granskning och betygsättning. Sedan återstår bara en uppgift som är den stora analysen av ett projekt som i mitt fall är Trioprojektet som är ett samverkansprojekt mella tre inlandskommuner för att skapa större förutsättningar för ungdomars väg till självförsörjning.
Det känns viktigt att bli klar med kursen innan jag flyttar hem efter årskiftet då jag vill ägna hela min fritid till hemmet och vävningen. Och lite vävning blir det ikväll med, nu när jag lämnar plugget till morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar