torsdag 20 januari 2011

Slut på det eviga studerandet!


Nu känns det som jag är vid slutet av mitt studerande, och jag har omedvetet ställt till det, då jag missat att tacka ja vid andra antagningsbeskedet.
Det känns lite konstigt när jag sett fram emot att läsa Handikapprätt på halvfart, men som vidskeplig bloggmadam så kanske det är meningen att sluta vara evig student.

Jag får se om jag får abstinens och läser nån kurs till hösten, beroende vad jag sysslar med. En sak vet jag i alla fall att nu blir det att väva ännu mera än jag gör nu.

2 kommentarer:

  1. Är det så trångt på kursen då? Det går ju att hgöra med institutionen. Jag hamnade med på en kurs som jag inte ens hade sökt, för att jag kom på att jag behövde gå den.

    SvaraRadera
  2. Det var 14 stycken i reserv och självklart så kan jag söka kursen igen till hösten. Så här efter några timmar så känns det bara skönt att inte studera denna termin

    SvaraRadera