måndag 28 februari 2011

Utmaningen dag 13 den här veckan!


Dagens utmaning den här veckan är svår att beskriva då den nyss börjat. Därför så beskriver jag veckan som gått.


  • Måndag vaknar vi upp i vår hytt i Tallin dit vi åkt med mina systrar och svågrar.

  • Tisdag hemfärd med båt, buss och hämtades av måg vid E4.

  • Onsdag Majolikan levererades privat av AntikMartin som hade vägarna förbi.

  • Torsdag pådragning av gardinvarp i köksvävstolen.

  • Fredag resa de 37 milen till vårt fjällparadis.

  • Lördag en latdag i strålande solsken på altanen med vitt vin i glasen

  • Söndag Målning av tak i hallen i bastubyggnaden som är under uppbyggnad och sedan hemfärd.

Bilden visar en Ryskortodox kyrka i Estlands huvudstad Tallin.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Va glad jag blev när jag hittade din blogg :-)
    satt och sökte på vävning och så dök din upp.
    Norrländska som bor i Sthlm och älskar vävning just nu en ny mattväv uppsatt,bara plocka fram trasor och sätta igång..Va mycket fint du väver!
    Din blogg kikar jag gärna in i fler gånger.

    Mvh Annica

    SvaraRadera