söndag 31 juli 2011

Det spikas och byggs!

Överallt dit vi far så ser vi hur folk bygger altaner, uterum, garage och annat. Vi bygger  också, eller rättare  sagt är det maken som bygger och jag målar.

Här hemma håller maken på att bygga flishus, på ön är det bod, i fjällen är en bastubyggnad på gång, i lilla stugan vid Skulesjön bygger han badrum och i hamnen så bygger maken med fler båthus att förvara båtarna i över vintern.

Och så skyller han sitt gråa hår på mina skåp-projekt och vävstolar. Kan man tro att det är så? 

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Snyggt!

    Skulle du vara intresserad av att skriva om ert bygge på ett byggforum för en liten morot? Du skriver bra så jag tror det vore uppskattat.

    Hör av dig till mig på mejl så berättar jag mer,
    helgibyggla@gmail.com

    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera
  2. Hahaha... När du uttrycker dig sådär så börjar jag helt klart tvivla... ;

    SvaraRadera