måndag 26 december 2011

Annandag jul................

Vi börjar så smått att vakna upp ur vårt soffpotatistillstånd efter all julmat som vi proppar i oss. Idag har vi skjutsat sonen till Stalon där Bosse mötte upp för vidare färd söderut med sonen som sällskap och snålåkare. Jag har pluggat lite och skrivit vidare på min lilla rapport om mänskliga rättigheter för funktionshindrade. Sedan sillmiddag med rysk snaps och julöl.
Och sedan lite mys med ett glas rött i bastubyggnadens relaxavdelning, lite bobining innan vi snart ska ta plats framför tv: n och se dokumentären om Foppas liv och framgång.
I morgon så ska jag vara uppe i tid och bobina och förhoppningsvis skriva färdigt den rapport som jag vill skicka in på min kurs i handikapprätt. Efter den så återstår bara en tentamen innan jag ska ha en studiefri vårtermin, och vi räknar dagarna tills vår efterlängtade resa i januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar