måndag 16 januari 2012

Bekräftad igen!


Oj vad jag blir glad och lättad, när jag nu fått min inlämningsuppgift om mänskliga rättigheter rättad med följande vackra ord.
"Hej Barbro!
Jag kan inte något annat än att hålla med om att det finns mycket kvar att arbeta med så att samhället kan bli så rättvist som möjligt!

Du har gjort ett gott arbete. Du skriver klart och tydligt och får fram det som frågan avser. Bra jobbat!
Jag ser fram emot att läsa din examinationsuppgift!
Vänliga hälsningar
Elisabeth"


Nu är det bar rättningen av tentamen som återstår innan jag är klar med kursen. Jag borde vara nöjd med utbildning, men kanske är det mitt bekräftelsebehov som gör mig till evig student. Det 'är ju så härligt att lära något nytt, och som jag säger när folk frågar, ar att jag läser dom kurser som jag tycker att jag behöver i min yrkesutövning.

1 kommentar:

  1. Grattis, mamma!
    Nu ska jag gå och mäta mitt köksfönster.

    Kram!

    SvaraRadera