lördag 21 juli 2012

Lite bloggstiltje.................

Jag har något vajsing på min dator, då jag inte kan läsa in bilder och kolla min e-post på det vanliga sättet. Det stör mig då jag är glad i både att skriva och fotografera. Jag kan blogga på makens laptop, men det är liksom inte samma sak.

Hur som helst så¨lämnade vi vårt sommarparadis på förmiddagen, sedan hem och lasta om och sedan styra Volvon med släpvagn de 37 milen upp till vårt fjällparadis. I morgon ska svåger och syster komma då luftvattenvärmepumpen ska in i bastubyggnaden. Middag ska det bli och om det blir väder lite fiske här i sjön utanför.

Jag är databeroende och inte alls glad över datorhaveriet jag har på min trogna laptop och vän.

1 kommentar:

  1. Jag förstår dej så väl. Jag gillar inte heller när jag inte kan nå ut i rymden. Är man FÖR beroende då......? eller. Näää.
    Hoppas det ordnar sig snart.
    Det blir himla fint i nya stugan-kul att ha ordning....ett tag i alla fall;).
    Hälsningar Monika

    SvaraRadera