onsdag 31 oktober 2012

Snart så................

Snart så styr vi volvon de 37 milen till vårt fjällparadis. Det verkar som de flesta av mina härliga släktingar åker till fjälls denna helg. Jag pratade med dottern som var på väg, och skulle till både Dorotea och Vilhelmina på uppvägen. Mina syster med sambo startade klockan 03:30 i morse, och skulle åka förbi Lycksele och hämta  sin snöskoter på väg upp. Systerdottern med familj som bor i Umeå är redan uppe, och min andra syster vet jag inte om dom åker idag eller i morgon. Jag går här och småpackar, slår in några inslag i väven emellanåt och väntar hem maken så vi kan ta en kopp kaffe och nybakad macka innan vi åker.
Det ska bli härligt att komma upp och så här lär det inte se ut om man tror på väderleksrapporten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar