onsdag 19 december 2012

Återfunnen!

Som jag har letat efter den här boken. och i morgon kommer säkert ett nytt exemplar med posten som jag köpt på tradera. I eftermiddag när vi väntade på att kaffet skulle bli klart så satt jag mig en stund i handduksväven på övervåningen, och med en konstig känsla i mig så vände jag mig om och tog fram boken ur bokhyllan bakom mig
Jag köpte en varpfläta utav Marianne  (mercedes 88 på tradera) efter vi på kurs i Sunne. Boken skulle följa med  men jag sa att jag redan hade ett exemplar. Vävnotan fanns i den här boken, och jag blev glatt överaskadnär jag tittade i boken för den duken i sålldräll har jag själv tänkt varpa och väva till hem och stugor. Som virrig bloggmadam är det inte första gången jag köper två saker av samma sort och längtar tills jag får min framtida vävstuga där jag ska ha superordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar