söndag 16 december 2012

Ingen superordning precis.....

Jag älskar superordning och vill ha kontroll, men lyckas inte alltid. Jag vet att jag har den här boken men hittar den inte , vare sig här hemma eller i fjällstugan.
Jag köpte en varpfläta av en väninna som jag gick en kurs med för några veckor sedan. Vävnotan fanns i den här boken och jag visste att jag har den. Nu har jag letat och letat utan att hitta boken.

Därför ger jag upp och köper ett nytt exemplar från tradera, och då kommer säkert boken att dyka upp här hemma. Varpflätan ska bli dukar i sålldräll och då jag köpt flera varpflätor av henne så vet jag att det är jättebra varpat.

På tradera heter varperskan mercedes88 och jag rekommenderar verkligen henne om ni vill köpa en färdig varpfläta.

2 kommentarer:

  1. hur går det med sonens medeciner?

    SvaraRadera
  2. Hej jag väntar fortfarande på besked, men i förra veckan så var jag upp på njurmottagningen och ett alternativ kan vara att låna hans livsviktiga medicin från avdelningen. Ett problem är att han ska åka med oss till fjällstugan på fredag, och då måste han ha tillräckligt med medicin med sig. Annars så får han sitta ensam hemma på julen och det vill vi inte.

    SvaraRadera