tisdag 8 januari 2013

En stadsdag.....

Idag har jag varit in till stan för att göra de ärenden som måste till ibland. Frissan, banken, körskolan och skjutsat sonen för att hämta dator och värmemadrass. Och när vi bor så lugnt och skönt här ute på landet så är dessa stadsresor nästan som ett straff, då mycket av tiden går åt att ratta runt och försöka hitta parkeringsplatser.
Det trevliga var att jag köpt mig själv en liten födelsedagspresent. Som jag tidigare nämnt så älskar jag gamla möbler och dagens inköp blev en liten fin hylla som i framtiden ska få sin funktion, att innehålla kaffemuggar och en perkulator ovanpå, och slutliga platsen ska bli i min framtida vävstuga. Hyllan ska få en liten renovering och målas vit och kommer på bild så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar