onsdag 20 februari 2013

Mina måsten......

Puuuh nu är redovisningen av sonens räkenskaper klara för inskick till överförmyndarnämnden för granskning. Och det stämmer på öret, men det brukar ändå vara något dom vill ha mer information om. Jag tycker själv att granskningen får inte vara så hård att jag måste redovisa vad sonen hade i sin plånbok vid årsskiftet, då jag tycker att man går in för hårt på den personliga integriteten.
Mina studier som känns som ett måste är nästa att ta tag i, men så har jag ju mina roliga vävstolar som står där och hägrar efter förra veckans vävabstinens.
Just nu tänker jag strunta i mina måsten och väva en liten stund i köksvävstolen med mål att ha både förhängen till förlåtssängarna och ett draperi med mig upp till fjällstugan då vi skjuter fram vår fjällresa en vecka då taken på båthusen måste skottas av i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar