torsdag 16 maj 2013

Glatt överraskad.......

I kväll skulle vi åkt till en vävstuga i en grannby för att förtära något ätbart. Trevligt tyckte jag och nappade på förslaget. Jag skulle bli hämtad av en vävkompis och så blev det, men när hon svängde av vägen så blev jag frågande, vi skulle till stan istället. Japp tänkte jag att vävstugor finns i stan att titta på också, men när vi gick åt fel håll så förstod jag.......... Jag har fyllt jämt tidigare i år och nu blev jag bjuden på middag av mina vävkompisar. Gott och trevligt var det och jag är så tacksam som har sådana bra vävkompisar som hittar på sådant här.

I höstas så uppvaktade vi en annan person i vävgruppen som hade fyllt jämnt och till hösten har vi en annan i gruppen som fyller jämna år och naturligtvis gör vi samma sak som tidigare.

Tack, tack alla ni underbara vävkompisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar