tisdag 19 november 2013

Sista knivkursen....

Så var den sista kurskvällen på knivkursen över och det är med blandade känslor. Det har varit roligt och jag har inte kunnat åstadkommit de knivar jag gjort på egen hand. Det har varit givande att skapa bland idel trevliga människor. Samtidigt så kan inget vara för evigt och det känns bara skönt att få en extra kväll hemma eller att jag hittar på något nytt att lära mig. Sista kniven blev en svampkniv till maken, som jag hoppas inte används som skruvmejsel.
Jag är väl inte så värst intresserad av att göra knivar och skulle aldrig komma på att försöka göra en kniv på egen hand. Då är det betydligt trevligare att väva tycker jag, men är jätteglad över de knivar som jag gjort under den här tiden, och jag kommer att sakna det trevliga gäng som jag träffat varje tisdagskväll under de senaste åren.

1 kommentar: