tisdag 23 juni 2015

Min förvaringsnoja...................

Jag ska erkänna att jag lider av någon sorts förvaringshysteri eller förvaringsnoja då jag vill ha kontroll på min små vävateriler, så därför har jag beställt tre stycken lådor med fack för förvaring av låssprintar, hålsnören och annat nödvändigt till min vävning, En låda ska få vara kvar här hemma och en ska ut till stugan på ön och en ska få följa upp till fjälls när vi åker upp dit . Men kanske så hinner jag måla lådorna innan dom ska till sin slutliga plats för att bli förvaring till mina små vävtillbehör..


1 kommentar:

  1. Jag ler alltid när du skriver det helt hemmasnickrade ordet "ateriler". Jag förstår ju vad du menar, det är "attiraljer" du pratar om. Undrar,just hur du uttalar det? Du är ju från norra delen av landet och det är alltid spännande med de här speciella orden och deras uppkomst. Dig tänker jag dagligen på när jag vrider ur min jättefina disktrasa från dig, vinst i uppmuntrinhslotteriet!

    SvaraRadera