torsdag 17 december 2015

Förvaringsnörden...........................

Jag gillar förvaring eller är snarare en förvaringsnörd av  det större slaget. Men kanske är det beroende dåligt minnen eller kontrollbehov. Ja bådadera då jag vill ha superordning på saker och ting. Folk är snälla då dom vet att jag väver och har därför fått både oklippta och klippta mattrasor som jag är tacksam för då jag gillar återvinning. Jeans klipper jag upp men fickorna sparar jag till den förvaring som jag sytt för att förvara små saker i. Trädgårdsaker i några fickor och klippvertyg i andra fickor är det tänkt.
Ska nu klippa ut mellanlägg av den slaktade bäddmadrassen från fjällstugan, och sedan be maken snällt att han sågar ut några passande träskivor för att färdigställa förvaringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar